10/19/2011

Duża porcja zdjęc:)

A dziś duża porcja zdjęc.Dzisiejszego ranka zrobiłam sporo, a to są te na których w miarę normalnie wyglądam:)








skirt-Stradivarius
Blouse-Stradivarius
Shoes-Deichman
Jumper-Targ:)
Watch-New Yorker
Earrings-Orsay


MAcie już swoją JESIENNA WISH LISTE?:)
Oto co mi się marzy:
-torebka z e-torebka.pl(Choc ostatnio się zawiodłam na to w jakim stanie przyszła od nich paczka:/_
-brązowe oficerki z Lasockiego
-gruby komin
-puder z CLinique
-lakier z Chanel
-jakaś metamorfoza:)



8 komentarzy:

  1. paznokcie z ostatniego zdjęcia ;oo
    piękny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;)
    famfaramfam-bo się zawstydzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie-rewelacja,ja bym chyba nie dala rady tak dobrze pomalowac prawej dloni:>
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Po pierwsze wygladasz uroczo w tym panterkowym szalu do tego ten lakier chanel jest rewelacyjny.

    po drugie bardzo dziekuje za wizyte u nas na blogu.

    a oto odpowiedz: Na Cyprze jestesmy juz od ponad 7 lat. Spotkalysmy sie tu na miejscu 6 lat temu, decyzje zyciowe byly rozne. Ja na przyklad wyjechalam bo chcialam przygody nie spodziewalam sie, ze tak dlugo tu zostane. Natomiast Mags przyjechala tu z Londynu na prosbe swojego terazniejszego meza (ktoremu to tak zawrocila w glowie podczas swoich wakacji na Cyprze, ze juz nie mogl bez niej zyc) to tak w skrocie
    dlugo by opowiadac...
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. kolejna odpowiedz zostawilam pod naszymi komentarzami

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zrobione paznokcie, też chce tak ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3