12/13/2011

Kinda Outta Luck





Witajcie :)


Zacznę od relacji zdjęciowej z weekendu,który spędziłam w Gorlitz(Niemcy)- miejscowość graniczna.
Miasteczko jest urocze. Niesamowity kontrast przy wyjeździe ze Zgorzelca do Gorlitz. Powiem tak: w Gorlitz nie zauważyłam ani jednego papierka na ulicy, miasto bardzo zadbane i klimatyczne.
Niestety nie kupiłam tam żadnej pamiątki w postaci słodyczy itp. Ku mojemu zdziwieniu praktycznie każdy sklep był zamknięty, a restauracje(byliśmy zainteresowani greckimi) zamknięte, gdyż mieli sjestę ;)
A oto mój dzisiejszy strój: najwygodniej i najprościej :)


Sweter-Stradivarius
Spodnie-Targ
Buty-CCC

Wybaczcie zdjęcia w lustrze- brak czasu. 
Wybaczcie kiepską jakośc- brak mi profesjonalizmu:)

7 komentarzy:

  1. podobno w Niemczech jest bardzo surowo karalne za smiecenie na ulicach a poza tym to Niemcy chca miec wszystko idealne(nawet autostrady) i za to wielki plus ;) ...bzdury gadam ;) sliczne zdjecia! pozdrowionka i dzieki za odwiedzinki na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne uliczki, też bym chętnie gdzieś pojechała.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy ma się wolną chwilę: trzeba korzystać i zwiedzać!:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej. Z tej strony ćma. Nowy adres posiada. stylenot-fashion.blogspot.com( tak wiem dimateralna zmiana, ale nie o tym..)
    Dodaję do obserwowanych, nie czekając na pozowlenie;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele tam osób pewnie wpada, ale nie od wszystkich pamiętam adres by ich przekierować. Powód zmian jest dosyć prosty, mianowicie ktos włamał mi się na mejla i usunął wszystkie dotychczasowe blogi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie praktyczne zestawienia. A miasteczko bardzo urokliwe. Co do czystości ukłony w ich mentalność.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3