1/17/2012

Wspomnień czas;)




Witajcie

Pochwalę Wam się moją nową zdobyczą;) Otóż, w niedzielę po zajeciach wybrałam się do Pasażu Grunwaldzkiego z celem: kupic czarne rurki. Cel nie został spełniony. Tak owych nie mogłam nigdzie znaleźc ! Zrezygnowana poszłam do Douglasa i zakupiłam pędzel do fluidu ;) Kosztował mnie jedyne 29zł, a oto on(zdjęcie zapożyczone z http://zdrowienatura.blogspot.com/) :
Po kilku użyciach stwierdzam,że jest bardzo fajny :)
Jestem po kilku zaliczeniach,a przede mną jest ich jeszcze trochę,a w związku z tym mam mniej czasu na robienie zdjęc. A więc dziś postanowiłam dodac parę zdjęc: sprzed 2lat, sprzed roku. Myślę,że zmian radykalnych nie ma;)



A Wasza sesja, ferie jak wyglądają  ?:)

19 komentarzy:

  1. u mnie zaliczenia się zaczynają pełną parą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia:*:*:*:*:*:*:*: czekam na lato!!!!

    pędzel rewelacja!!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam:*:*:*:*: i zapraszam na nowy post do mnie:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuuuuuuuuuuuuuper zdjecia <3

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak piękna byłaś, tak i jesteś : ) Pędzel b.fajny, myślę, że praktyczny.
    Zapraszam do mnie, nowy post:http://bitter-carmel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki postaram się nie stresować,ale ja jestem bardzo nerwowa :( Jak tam buzia ?? Mam nadzieje ze bardzo cię nie męczy )

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknę scenerie. Z sesją walczę ale później mam zamiar sobie odbić i zrobić maksymalny chillout, jakies mega zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia;) Też sobie muszę sprawić taki pędzel;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie tez tak zawsze jest, ide na zakpuy po "ta idealna" rzecz a do domu wracam z czyms innym.... ;P
    p.s. nic sie nie zmienilas (jak mowisz zdjecia sa sprzed 2 lat )

    OdpowiedzUsuń
  10. hello! yes, i saw the film This is England, why? :)
    i love the photos, the last pic is amazing, you look pretty :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. ferie napewno dają mi dużo relaksu ! mam nadzieję ,że i ty za niedługo będziesz mogła powiedzieć to samo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję :) śliczne zdjęcia! .

    hmm, jeśli chodzi o tło to wzięłam z dolliecrave.com, a nagłówek zrobiłam w Photoscape. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się przyznam bez bicia że jem dużo czekolady i w ogóle w jedzeniu nic nie ograniczam.Jak tam buzia coraz coraz lepiej miałam kilka krostek w czasie okresu,w ogóle nie odczuwam żadnych skutków ubocznych,mało co smaruję buzie kremem,niech się uszczy.A jak tam buzia widzisz poprawę ??

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam do mnie. mozna wygrac piekny pierscionek z h&m

    http://theblackpearl2012.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty masz dobrze ze twoja kuracja będzie trwała krócej niż moja przy mojej dawce 20mg muszę ją brać 9 miesięcy :( strasznie :( Nie martw się niedługo wszystko ustanie.Najbardziej mnie przerażają te ślady po trądziku.Ja też się cieszę że nawet pudru nie muszę używać,i włosy też mogła bym myć raz w tygodniu,ale że używam olejków na włosy to myje je dwa razy w tygodniu.To chyba dwa plusy tej kuracji :)i oczywiście poprawa buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Of course! I'm following you now!!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3