7/15/2012

Nice weekend;)

Witajcie:)


Jak spędziliście weekend?
Jeśli lubicie bajki, polecam Wam 4 część Epoki Lodowcowej. Byłam z chłopakiem  i siostrą oraz jej chłopakiem  w kinie,  twarze cały czas się uśmiechały, a  z gardeł wyrywał się szczery śmiech :D Teksty niesamowite;)
Polecam każdemu dorosłemu ;))

A dziś niedziela upłynęła na przechadzce wśród koni i innych zwierzątek;) Pozostawiam Was ze zdjęciami.










Trousers-H&M
Blazer-Stradivarius
Bag-Top Secret
Blouse-Stradivarius



Miłego Poniedziałku ;)


Zdjecie ze strony sieci kin Helios

23 komentarze:

  1. fantastyczne zdjęcia, piękne konie miło ogląda się takie fotki ;) a Ty wyglądasz super;) heh uwielbiam epokę lodowcową świetna bajka zawsze się na niej uśmieje...koniecznie muszę zobaczyć tą najnowszą cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koński post - coś bardzo dla mnie :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy zobaczyłam te konie, pomyślałam o Twoim blogu ;)

      Usuń
  3. epoki lodowcowej jeszcze nie ogladalam ale slyszalamjuz od kilku osob ze jest swietna :) koniki...kocham!

    OdpowiedzUsuń
  4. strój super, ale dziś najbardziej zachwyca mnie Twoja fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Czasami wolę coś luźnego, frywolnego :D

      Usuń
  5. Looks really nice!!

    http://mentrend.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello dear, nice blog you have here! I'm your newest follower now, hope you will visit my blog too and follow me back if you like it!
    XOXO
    Ylenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah jak ja dawno nie jeździłam konno

    OdpowiedzUsuń
  8. this is so much fun! just reminds me of how much i miss horse riding xoxo
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia:) uwielbiam konie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna Ty, jakie cudne konie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing look, i love your blazer!, i'm following you now, i love your blog !,
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie!!!!!

    ślicznie kochana:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, bardzo mi się podoba ten żakiet, cudny ;)




    Karina
    www.my-obsession-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great look, beautiful pics!!Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze czuję dystans do koni, nawet trochę się boję. Chyba przez to, że są tak duże. Co nie zmienia faktu, ze uważam je za bardzo piękne zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam obawę czy mnie ugryzie w rękę:P Bo bardzo łapczywie jadł tą trawę:) Powiem Ci,że ja mam respekt do każdego zwierzęcia, nie ufam im na 150%, bo zwierzak to tylko zwierzak :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3