9/13/2012

Kolejne nowości :)

Witajcie:)

Wybrałam się dziś na zakupy,kupiłam kilka rzeczy, a co za tym idzie: nie robię zakupów przez najbliższe 2 miesiące, no nieee, może miesiąc:D Spłukałam się ostatnio trochę,a przede mną trochę wydatków: urodziny siostry, urodziny mojego chłopaka.
Oraz chcę Wam pokazać jak prezentuje się koszula z Mango, w sumie to prezentacja kawałka koszuli;)

A oto co kupiłam:
-spodnie x 2 from Bershka (w końcu kupiłam spodnie khaki, w których się sobie podobam;))
-sweter Stradivarius
-bluzka i rolka do czyszczenia z H&M






A teraz ruszam dalej w świat:)
Miłego dnia;*

21 komentarzy:

  1. wypasiona kolekcja, a w koszuli wyglądasz sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, ciuchy bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak to już jest z zakupami.... leją miód na Nasze serducho, gorzej już jest jak później sprawdzamy stan Naszego konta :P :D
    Nowości super i bardzo zaciekawiły mnie zielone spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you so much for your sweet comment!! Of course I follow you back!
    If you want we can follow also with bloglovin, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba też powinnam ograniczyć zakupy na najbliższe dwa miesiące.. ;P
    podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek prześliczny :) również muszę się wybrać na zakupy :P
    kochana powiedz mi prosze jakim kolorem i farbą masz pomalowane włoski?bo marzy mi się taki kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś farbowałam ciemnym blondem Loreala, a od ponad roku nie farbuję w ogóle:) Słońce i zmyte farby to mój przepis:P

      Usuń
  7. Jakie piękne rzeczy widzę ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. ach sweterek mnie zauroczył!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię rolki do czyszczenia z H&M ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne nowości :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3