9/12/2011

Po przerwie

Witam ;)

Mniej notek się  pojawia,ponieważ mam   dużo mniej   wolnego czasu: praca,a po pracy daję dzieciakom korepetycje,kiedy wracam chce pobyc  z najbliższymi:)
Dziś  w   drodze do pracy  zaszłam do  Rossmana, miałam chęc kupic  coś fajnego:perfumy,puder,cokolwiek. Niestety nic ciekawego nie było.Nie było perfum,których szukam:Moschino, nie było pudru Shiseido .  Z  braku laku  kupiłam dziwny,rudy,metaliczny lakier(nawet fajny:)), maseczkę  z Dermiki(mam ją na twarzy teraz) oraz do jedzenia  jakąs ciapkę z błonnikiem(jutro ją wypróbuję).

Niedługo wybieram się kupic jakieś butki na jesień, mam wielką nadzieję,że ta jesień będzie słoneczna i nieponura <3

W październiku planuję większe zakupy,we Wrocławiu: Factory Outlet i Pasaż Grunwaldzki.

Używałyście kosmetyków z Dermiki? Jakie macie zdanie na ich temat??
Wrzesień i październik to  czas urodzin w moim gronie. IX koleżanka,X siostra i chłopak.Hmm,szykuje się wydatek:)

Robiąc porządki w  szafie,postanowiłam sprzedac tą http://allegro.pl/show_item.php?
 item=1810863320kurtkę.





Wybaczcie na łóżku ciuchy,musiały przeschnąc, bo były wilgotne:)

4 komentarze:

  1. ja dziś wszędzie szukałam kremu z ziaji kokosowego lub kakaowego i nie było :<

    świetny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde jak weszlam na twojego bloga i zobaczylam baner uratuj konia to odrazu mi sie przykro zrobilo oczywiscie kliknelam i sie popłkalam . nie wiem jak ty ale jestem miloscinczka koni i jak czytam te histrie to ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem miłośniczką koni,przez jakiś czas jeździłam konno. Staram się wspierac tą fundację. Wysyłając drobne datki możemy wiele zdziałac....

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten lakier - sama się nad nim zastanawiałam, ale ostatecznie mam już coś podobnego w moim małym zbiorku, więc nie chciałam dublować odcieni :)
    odnośnie Twojego komentarza u mnie (który zresztą dodałaś baaardzo dawno temu, a ja dopiero znalazłam czas, żeby odpowiedzieć, za co przepraszam...): testuję ten krem Avy już jakieś dwa tygodnie, nakładam dwa razy dziennie i z efektów jestem zadowolona. nie jest to jakiś cud, ale robi swoje i ładnie nawilża cerę. a zresztą, niedługo napiszę jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3