11/10/2011

Weeekend

Witam Was bardzo pozytywnym nastawieniem ;)

Już mamy długi weekend ! Wybieracie się gdzieś? W sobotę chyba jedziemy z moim chłopakiem na wycieczkę. Ale jeszcze nie wiemy gdzie:)



Dziś takie zdjęcia, i do tego w lustrze,ponieważ rano spieszyłam się. Najpierw do Rossmana a później do pracy:)  Wybaczcie brudne lustro ;)



A oto moje fanty z Rossmana. Nie zauważyłam,że lakier jest pękający:/ Przez co nie będę go używac,zmarnowane 9zł:)
Pomyślałam,że jeśli dobrniemy do liczby 50 obserwujących zrobię losowanie, właśnie w tej paczce znajdzie się,również zakupiony dziś lakier;)
Kupiłam pędzel do różu, jestem mile zaskoczona,że włosie jest dośc miękkie i przyjemne(22zł), jest milszy niż mój pędzel z firmy E.L.F. :)
Używacie podkładu z Lirene? Kiedyś używałam,byłam zadowolona,więc stwierdziłąm,że powrócę do niego do momentu aż kupię ten z Clarins;) Kiedyś miałam mniejsze wymagania wobec fluidu,teraz mam trochę inne. Więc zobaczę czy on je spełni:)


Tymczasem,idę robic kakao,przepiszę notatki i będę oglądac jakieś filmy:)

Miłego wieczoru:)


DZiękuję za odwiedziny:)

9 komentarzy:

  1. Thanks for you comment !
    Your photos are really beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja, piękne połączenie kolorów!!!
    Obserwuje i zapraszam do obserwacji mojego blogu w wolnej chwilce:*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny strój, a co do tych kosmetyków, to te pędzle z ellite są świetne a nie takie drogie, nawet nie wiem czy to nie jest naturalne włosie?... Ja uzależniłam się od tego do pudru i powiek.
    Strasznie smakowite ostatnie zdjęcia, uwielbiam takie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny codzienny outfit, a co do fluidu - z czystym sumieniem mogę polecić revlon, photoready, najlepiej jeszcze dokupić do niego puder prasowany z tej samej serii; nie dają efektu 'maski', a dobrze kryją. pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale suuuper buty:) poszukuję takich i znaleźć nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  6. masz świetne buty, bardzo przyjemnie mi się kojarzą z takimi jeżdzieckimi, ktore do cosualowych stylizacji wygladaja po pprostu rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oficerki idealne pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  8. love your scarf!!!and the desert looks delicious!xoxo http://styleflakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3