5/05/2013

Come back and Dresden ;)

Gdzie byłam jak mnie nie było?::)))

Mogę przyznać się i przyznaję, że pisanie pracy dyplomowej całkowicie pochłonęło mój czas, a do tego nauka i wiele innych rzeczy.
Ostatnio poranki spędzam aktywnie- jeżdżę rowerem.
RAzem z chłopakiem zrobiliśmy sobie majówkę kilka dni wcześniej i pojechaliśmy do Drezna na małą wycieczkę:)

Pozostawiam po tym wyjeździe takie zdjęcia :)

                                   





 Drezno posiada wiele pięknych fontann, jak i mostów:)


Na wielu budowlach można zauważyć pozłacane figury aniołów- w świetle słońca wyglądają bajecznie; gdy nie ma słońca, rozjaśniają swoim blaskiem niebo:)



         









W Dreźnie znajduje się także wiele kościołów.


Dopasowani kolorystycznie;)






Gdy zobaczyłam tą kamienicę doznałam złudzenia optycznego- krzew (ten czarny) wyglądał jak namalowany, jednak z bliska można dostrzec prawdziwość roślinki:)



Nogi do góry po wielogodzinnej tułaczce:)


A Wy jak spędziliście ten dłuuuugi weekend:)??

10 komentarzy:

  1. Piękne, klimatyczne miejsce.
    Po uśmiechu wnioskuję, że wycieczka udana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczka udana, zazdroszczę Ci, bo ja cały długi weekend zakuwałam... Miejmy nadzieję,że będzie dobrze :)
    Powodzenia z pisaniem pracy dyplomowej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udana, trzeba było sobie wynagrodzić przesiadywanie nad pracą:) Twoje trudy na pewno też będą wynagrodzone;)

      Usuń
    2. Myślę, że udało mi się dobrze napisać :)))

      Usuń
  3. Ale klimatycznie tutaj u Ciebie z Dreznem w tle :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.S. Fajną kurteczkę i torebkę wypatrzyłam u Ciebie... :)
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  4. Otagowałam Cię w moim poście do podjęcia pewnego wyzwania :)))
    Więcej info na moim blogu - Polishparisienne.blogspot.com
    Zapraszam do udziału w zabawie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia ;)

    Jak tam Kochana twoja buzia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Deming Prof.Li PHD - Doctor, the world-renowned University graduate, Vig Power Cornell University, USA. He served as a doctor at the Calcium Softgel University of Wisconsin, Obat Herbal Miom USA, is currently the founder of Green World Group and head of the leadership of strategic Obat Penyubur Kandungan planning development of Green World Group, has contributed to Obat Vitiligo Green World Group in terms of innovation, development and research.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3