6/11/2013

Wygrałam:)

Chwalę się znowu, tym razem swoim osiągnięciem :)

W sobotę brałam udział w pierwszym wyścigu dla amatorów szlakiem J.Grundmana i J.Wizowskiego organizowany przez organizację MTB.
 Trasa mini w której startowałam liczyła 27km i była dość ciężka,ale jeżdżę nią dość często, więc postanowiłam spróbować. RAczej popchnął mnie do tego chłopak,on mnie intensywnie namawiał ;)
Przed startem


Razem z amatorami ścigali się zawodowi kolarze, hmm trochę niesprawiedliwe,ale co tam;) Mimo,że nie miałam kolarki ani roweru szosowego (jechałam rowerem MTB na górskich oponach !) pokonałam panią z klubu kolarskiego i wyprzedziłam ją, mało tego, ta kobieta nie dojechała do końca, ponieważ nie dała rady. Taka satysfakcja dla mnie;)
 Końcowy czas 59minut, maksymalna prędkość 50km/h, a  średnia prędkość 26km/h.
 Normalnie ta trasa zajmuje mi 65 minut,ale adrenalina zadziałała jak widać.
A więc wygrałam wyścig w  kategorii kobiet. Dostałam nagrodę: bon towarowy do sklepu rowerowego. Pięknie, pierwszy start i taka fajna nagroda:)

Zawstydzona w czasie inauguracji ;)





W niedzielę wzieliśmy udział  w ogólnopolskiej akcji POLSKA ZNA ANGIELSKI. Po napisaniu testu zaczęło się losowanie nagród. Wylosowano mnie na miesięczny kurs angielskiego;) Nic tylko się cieszyć:)

Oby ta dobra passa była ze mną chociaż jeszcze do obrony, którą mam za tydzień!:)

9 komentarzy:

  1. Kochana nominowałam Cię do Liebster Awrd Blog :)
    Więcej info na blogu :
    http://polishparisienne.blogspot.com/2013/06/liebster-award-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ! Należało Ci się, trasę pokonałaś pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie złe osiągnięcie!
    gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wowowo!!!! GRATULACJE
    ✮ ✮ ✮ ✮
    Wakacyjne pozdrowienia:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ;*
    kochana gdzie jesteś?bakuje mi tu Twoich wpisów :( WRACAJ! :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3