8/20/2013

Summer holidays and....:)

Powróciłam!


Jestem:) Po 2 miesiącach nieobecności mogę powiedzieć o sobie,że jestem:

-  narzeczoną :)
-  licencjatką 
-  zapaloną maniaczką jazdy rowerem
-  sympatykiem spływów kajakowych i aktywnym uczestnikiem 
-  turystką, która polubiła chorwacką Dalmację
-  użytkownikiem lustrzanki  Canon EOS 600D


To tylko przekaz informacji  w skrócie ;)
 A poniżej przedstawiam relację fotograficzną z Naszej niezapomnianej wyprawy do Chorwacji.
 Check this out;)!

 Omis

 RZeka Cetina

 Widok z twierdzy piratów

Może arbuza?:)

Zdobywcy chorwackich gór:)

Splicki blok

Split

Pałac Dioklecjana Split


Widok na Omis z zamku pirackiego

Pamiętny zachód słońca na jesenickiej plaży:)

Powrót do myślnika pierwszego;)



Wycieczka skuterowa obowiązkowa!


Wyspa Brać


Największa atrakcja wyjazdu - RAFTING! Polecam każdemu :) 

Zdjęć jest dużo więcej, wykonałam ich w sumie około 900;) Nie będę zamęczać, chyba że ktoś jest ciekaw;)

Buziaki ;)

18 komentarzy:

  1. Gratuluje wszystkich punktow, a najbardziej lustrzanki :-)) zartuje PIERSCIONKA i NARZECZONEGO oczywiscie... Samych dobroci dla Was i duzooooo milosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lustrzanka najcenniejsza ;)
      Dziękuję, przyda się:)!

      Usuń
  2. A właśnie pomyślałam dziś, że dawno cię nie widziałam i nie odwiedzałam.
    A tu tyle się u Ciebie dzieje!!!
    Gratulacje licencjacka narzeczono! :)
    Wyglądacie na świetną parę, a Ty jesteś jej piękną częścią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, pojawiłam się nareszcie ;)
      Nie wiem dlaczego,ale moje posty nie wyświetlają się w aktualizacjach na bloggerze:/

      Dziękuję bardzo:)

      Usuń
  3. wow, przepięknie :)
    i oczywiście gratki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. och ile nowości! przede wszystkim gratuluję ! i pokazuj więcej zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! Gratuluje zaręczyn, piękny pierścionek!

    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia zachwycające, zazdroszczę Ci pobytu !

    OdpowiedzUsuń
  7. ah fajnie jest być narzeczoną :P tylko pytania od rodziny i znajomych trochę uciążliwe... KIEDY ŚLUB, KIEDY ŚLUB... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Non stop pytania, aż stają się dręczące;)

      Usuń
  8. Fajne zdjęcia :)
    Też w tym roku byłam w Chorwacji :D
    Gratuluję zaręczyn :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia cudne... Ty wyglądasz kwitnąco!!! :) Pięknie razem wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję,
    szybkiego ślubu życzę:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Thank you for your comment and visit:)
<3